Mūsų metodai – pritaikyti konkrečiam jūsų tikslui

Mūsų kokybiniai ir kiekybiniai metodai užtikrina patikimą duomenų rinkimą bet kokia tem ar apie bet kurią tikslinę grupę. Metodą renkamės atsižvelgdami į tai, kas geriausia konkrečioje situacijoje, visada moksliškai pagrįstą, sąžiningą respondentų atžvilgiu ir tvarų.

Internetinės apklausos

Naudokitės mūsų didžiuliu daugiau nei 3 mln. iš anksto suprofiliuotų motyvuotų vartotojų tinklu 19-oje Europos šalių, kurie yra pasirengę jūsų pasirinktam skaitmeninio tyrimo metodui. Mūsų patirtis rodo, kad įžvalgų ieškotojai vertina kokybę ir greitį. Duomenų rinkimo automatizavimas užtikrina greitį ir efektyvumą, o stipri kokybės kontrolė užtikrina patikimus duomenis. Tikėkitės kompetencijos, greičio ir lankstumo.

Galite pasitikėti, kad turime geriausius įrankius ir teikiame pagalbą, padėsiančią sėkmingai atlikti kiekybinius tyrimus.

Sužinokite daugiau

B2B ir B2C tikslinių grupių respondentų atranka

Siūlome respondentų atranką kaip metodą, padedantį atlikti kokybinius tyrimus, įskaitant fokus grupių, produktų testavimus ir interviu, atliekamus telefonu arba tiesioginio bendravimo būdu. Suprantame, kad jūsų tyrimo sėkmė priklauso nuo to, ar turėsite tinkamus dalyvius, todėl rimtai žiūrime į atsakomybę juos atrenkant.

Internetinė arba tiesioginė respondentų atranka

Priklausomai nuo to, kokį kokybinį tyrimą norite atlikti, kandidatus atrenkame naudodamiesi savo panelį arba kitais metodais. Taip užtikrinama, kad jie atitinka kriterijus ir dalyvaus sesijoje sutartu laiku. Nesvarbu, ar jums reikia įžvalgų grupinėse diskusijose, ar individualiuose interviu, mūsų respondentų atrankos metodai pritaikyti taip, kad kokybinis tyrimas būtų veiksmingas. Kad galėtumėte pasiekti tyrimo tikslą.

Fokus grupės

Palengvinkite savo tyrimus ir leiskite mums pasirūpinti jūsų grupėmis. Suprantame įžvalgų ir prasmingai pokalbio svarbą. Mūsų respondentų atranka apima viską, todėl užtikriname, kad fokus grupėse dalyvautų tiksliai jūsų poreikius atitinkantys dalyviai. Taip sutaupysite savo laiko ir pastangų. Nesvarbu, ar norite ištirti, kaip elgiasi žmonės, kas vyksta rinkoje, ar ką galvoja jūsų auditorija, mūsų patyrusi komanda padės jums suburti tobulą grupę jūsų tyrimui.

Moderniausios fokus grupių patalpos visoje Europoje

Pagerinkite savo tyrimų patirtį, naudodamiesi mūsų moderniomis fokus grupių patalpomis visoje Europoje. Patalpos yra kruopščiai sukurtos taip, kad būtų profesionalios ir patogios jūsų tyrimo diskusijoms. Jose įdiegtos naujausios technologijos ir viskas ko reikia, kad išsamūs pokalbiai, produktų testavimai ir kiti tyrimai vyktų sklandžiai. Šias vietas įrengėme strategiškai svarbiose vietose.

Asmeniniai interviu

Mūsų asmeniniai interviu padeda geriau suprasti vartotojų elgseną. Jie gali būti atliekami įvairioje aplinkoje, pavyzdžiui, gatvėje, prekybos centruose, namuose, darbo vietose arba fokus grupėse mūsų patalpose. Šiuos interviu veda mūsų ekspertų komanda, užtikrinanti aukštą profesionalumo lygį. Siekdami dar labiau pagerinti savo paslaugų kokybę, nuolat mokome savo apklausų vykdytojus ir turime platų bendradarbiaujančių partnerių tinklą.

Profesionalūs apmokyti apklausėjai, užtikrinantys kokybę

Didžiuojamės daugiau nei 300 apklausėjų, kurie turi modernias technines priemones, pavyzdžiui, “iPad” ir kompiuterius, kurie leidžia efektyviai atlikti apklausas. Šis įsipareigojimas tiek mokymams, tiek technologijoms leidžia mums patenkinti jūsų lūkesčius, užtikrinant, kad jūsų tyrimų projektams suteiktume geriausias įžvalgas ir geografinę aprėptį.

Interviu telefonu (CATI)

Naudodami kompiuterizuotos apklausos telefonu (CATI) metodą, galime sudaryti ir apklausti atsitiktines Europos šalių gyventojų imtis.
– Mūsų itin patyrusios CATI apklausų komandos yra pasirengusios apklausti tiek vartotojus, tiek B2B tikslines grupes.
– Moderniausia IT infrastruktūra leidžia efektyviai vykdyti pokalbius.
– Siekdami užtikrinti duomenų kokybę, nuolat mokome savo apklausų atlikėjus, vykdome nuolatinę priežiūrą ir kokybės kontrolę.
Sužinokite daugiau

Slaptas pirkėjas

Naudodamiesi slapto pirkėjo paslaugomis galite pažvelgti į savo verslą klientų akimis ir priimti pagrįstus sprendimus, kad pagerintumėte kliento patirtį. Mūsų slaptieji pirkėjai lankosi parduotuvėse, restoranuose ir kitose vietose neatskleisdami savo tapatybės, kad įvertintų, kaip elgiamasi su klientais. Vertiname paslaugų kokybę, darbuotojų elgseną ir kitus veiksnius, kuriuos jūs norite ištirti. Mūsų surinkti duomenys gali padėti jums patobulinti veiklą ir pagerinti klientų pasitenkinimo rodiklius.

Mūsų apmokyti slapti pirkėjai apsilanko arba susisiekia su klientu slapta, kad gautų tikrąjį klientų patirties vaizdą.

Pasitarkite su vienu iš mūsų ekspertų arba pradėkite iš karto

Norime tapti jūsų sėkmės istorijos dalimi. Kreipkitės į mus šiandien.

Susisiekite su mumis

Rekomenduojami straipsniai

Plačiau susipažinkime su duomenų rinkimo metodais, taikomais tiek kokybiniams, tiek kiekybiniams tyrimams.

Tyrėjo vadovas, kaip rinkti rinkos tyrimų duomenis

Rinkos tyrimų duomenų rinkimo įgūdžiai: Atraskite, kaip duomenų rinkimo metodai padeda tyrėjams priimti pagrįstus sprendimus verslui.

Skaityti daugiau

Kokybinių ir kiekybinių rinkos tyrimų metodų skirtumas

Pasinerkite į įvairias tyrimų metodikas, pritaikytas skirtingiems tikslams ir įžvalgoms atskleisti. Atraskite vienas kitą papildančius kokybinių ir kiekybinių tyrimų metodus duomenims rinkti.

Skaityti daugiau

Teisingas pasirinkimas: kokybė tiesioginio interviu metu

Tiesioginio interviu atlikimas: Sužinokite, kodėl šis metodas gali būti ne toks paprastas, kaip atrodo, ir išmokite, kaip jį taikyti nepakenkiant kokybei.

Skaityti daugiau

Pradėkite jau šiandien, pasirinkę konkrečiam jūsų poreikiui pritaikytą metodą.

Atverkite aukštos kokybės, duomenimis pagrįstus sprendimus.

Susipažinkite su mūsų sprendimais